Search This Blog

Saturday, April 10, 2010


wah..da nak abis sem upenyer...suke2!! tahun berganti tahun..da nak dekat 3 tahun aku ader kat jengka nie..huhu..sem ni penuh ngan suke n duke..macam2 benda da jadi..alhamdulillah aku tetap aku walaupun susah nak me
njadi aku nie..huuuu..pas bis exam nie mcm2 aku nak buat antara senarai paling top dlm list aku ialah..haha
1) nak makan masakan mak yg terbaik punya..
2) nak g jalan2 se entero kl, o tmpat2 yg xpna dilawati..
3) nak naik rokey bf saye n menuju ke taman bahagia..
4) nak kne operate da tut***
5) nak ajak kwn2 wat reunion..klu mereka sudi~
6) nak ajak bf wat photoshot..haha2!!!benda yg paling gedik xpnh dibuat...pergh..

by,
hayati jalil..


1 comment:

  1. ok la tu,,,, ak lgsg xdpt dL lg,,,, xpe, deg ni ak akn brusehe utk dpt dL sokmo,,,,, congrats,,, =)))

    ReplyDelete